3-6 października 2019 r. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą już czwarty raz spotkają się miłośnicy designu. Targi Warsaw Home to świetna okazja na poznanie międzynarodowych i krajowych wystawców. Poznajcie największe gwiazdy wydarzenia i temat przewodni targów!
Publikacja partnerska
Kogo będzie można spotkać na wydarzeniu?
Przez cztery dni eksperci z Polski i zagranicy podzielą się swoimi przemyśleniami na temat branży projektowej. Aby upewnić się, że dyskusje panelowe były najwyższej jakości organizatorzy podjęli współpracę z Michałem Mazurem, obserwatorem trendów, który podróżuje po świecie, aby dowiedzieć się więcej o najnowszych trendach, nie tylko w zakresie projektowania wnętrz. Wśród zaproszonych gości znajdą się wielkie nazwiska ze świata designu, m.in.
- Job Smeets,
- Gert Wingårdh,
- Luca Nichetto,
- Stefan Diez,
- Matteo Cibic,
- Michael Young,
- Christophe Pillet,
- Nelson Ruiz-Acal,
- Cate Högdahl,
- Matti Klenell,
- Marcus Fairs.
Oczywiście nie zabraknie reprezentantów polskich i międzynarodowych firm wnętrzarskich, a także stawiających pierwsze kroki w branży projektantów, którzy będą prezentować swoje prototypy i produkty w zupełnie nowej przestrzeni. Organizatorzy spodziewają się ok. 800 wystawców, którzy zbiorą się na powierzchni 120 tys. m2.
Jaki jest motyw przewodni tegorocznych targów Warsaw Home?
Idea tegorocznych targów stawia w centrum łączenie ludzi. Świetnie oddaje to motyw graficzny Jestem, zaprojektowany przez Tomka Kuczmę. Jak mówi sam autor:
Przewodni motyw graficzny tegorocznych targów oparłem na koncepcie jednej linii, łączącej ludzi skupionych wokół tworzenia pięknych, wartościowych i nowoczesnych przedmiotów, które wzbogacają wnętrza naszych domów i przestrzeni wspólnych. Od początku czułem, że muszę nadać mu formę obiektu, a nie tylko dwuwymiarowej grafiki. Motyw twarzy, zasugerowany przez zespół Warsaw Home, rozwinąłem w formie obrazu przedstawiającego tłum gości odwiedzających targi, narysowany jedną kreską. Obraz stał się punktem wyjścia dla stworzenia motywów graficznych dla Warsaw Home, Poland Design Festival oraz Design Forum. Podobnie jak w przypadku samych targów obraz „czyta się” różnie w zależności od perspektywy.
Oznacza to, że z daleka widzimy całość jako energetyczną plamę, buzującą kolorami i kształtami. Z bliska dostrzegamy poszczególne twarze, orientujemy się, kto z kim rozmawia i zaczynamy zwracać uwagę na detale. Slogan Jestem ma zachęcać do prowadzenia dialogu, aktywnego i świadomego podejścia do designu.

——————
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Żelech, a.zelech@warsawhome.eu, 501 239 443
Czy ten artykuł był przydatny?
Dziekujemy za opinie :)
Dlaczego ten artykuł nie był przydatny?
- Artykuł był za krótki
- W artykule było za mało zdjęć
- Artykuł nie wyczerpał tematu
- Z artykułu nie dowiedziałem/dowiedziałam się niczego nowego